هتل تکسیم گونن استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل تکسیم گونن استانبول (Taksim Gonen Hotel)، تنها 110 متر با میدان تکسیم فاصله دارد و دارا ی اتاق هایی لوکس، مجهز به تلویزیون صفحه تخت و جکوزی می باشد. مهمانان این هتل 4 ستاره می توانند از پیاده روی در منطقه ی تعلیمانه لذت ببرند.

اتاق های شیک هتل تکسیم گونن با رنگ های گرم و اثاثیه ی چوبی تزئین شده اند و شامل سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، مینی بار و سشوار می شوند. برخی از اتاق ها فضای نشیمن بزرگی دارند. لوازم رایگان تهیه ی چای و قهوه و یک بطری کوچک آب معدنی در اتاق قرار دارند و به صورت روزانه تمدید می شوند.

کافه موئیز (Muiz Café&Bar) بستنی، کیک و دسر سرو می کند. هتل تکسیم گونن انواع تسهیلات تندرستی مانند استخر سرپوشیده، بدنسازی، حمام ترکی و سونا را برای مهمانانش تدارک دیده است.

بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های خیابان استقلال تنها 400 متر با هتل تکسیم گونن فاصله دارند. کاخ دلمه باغچه در 1.5 کیلومتری و برج گالاتا در 2.2 کیلومتری هتل قرار گرفته اند. فاصله ی تکسیم گونن با مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل 2 کیلومتر است.

 

خدمات و تسهیلات هتل تکسیم گونن استانبول

اینترنت بیسیم رایگان، پارک ماشین توسط پیشخدمت، مرکز تجاری، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، گهواره ی رایگان، تختخواب تاشو/اضافه ( شامل اضافه بها )، لوازم بهداشتی رایگان، نظافت روزانه، لوازم لباسشویی، خدمات اتاق 24 ساعته، 5 اتاق جلسه، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، سرویس خشکشویی/لباسشویی، روزنامه ی رایگان داخل لابی، انبار بار، بخش اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، حوله، دمپایی، میز، آب معدنی رایگان و گاوصندوق داخل اتاق.

 

مرکز آبگرم هتل تکسیم گونن استانبول

آن دسته از مهمانان هتل که تمایل به استفاده از حمام ترکی را دارند می توانند از طراحی سنتی و مراسم حمام ترکی تکسیم گونن نهایت لذت را ببرند. پس از یک روز خسته کننده در سونا و مرکز آبگرم هتل به استراحت پرداخته و با آرامش خاطر خود را به دست پرسنل حرفه ای و متخصص این مرکز بسپارید. می توانید از سلمانی موجود در این مرکز استفاده کنید. در روزهای سرد زمستان استفاده از استخر سرپوشیده و سونا ی مرکز شادابی بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دستگاه های پیشرفته ی موجود در بدنسازی هتل تکسیم گونن به شما کمک خواهند کرد که سلامتی و تناسب اندام خود را حفظ کنید.

 

تعداد اتاق ها: 157

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

CONNECTED FAMILY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved