هتل تاورز روتانا دبی

دبی - شیخ زائد
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل تاورز روتانا دبی  Towers Rotana،  در خیابان معروف و پر تردد شیخ زائد و در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد. فاصله این هتل تا دبی مال، مرکز تجاری جهان و ساحل جمیرا 10 دقیه می باشد. هتل تاورز دقیقا   روبه رو مرکز مالی و ایستگاه مترو واقع شده می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، سکو آفتاب گیری و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

اتاق های هتل تاورز مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون LCD با کانال های متنوع، مبلمان و تزیین لوکس، حمام های لوکس، دو سینک جدا و لوازم آرایشی برند می باشند.

رستوران تئاتر انواع غذا های ژاپنی، چینی، هندی و ایتالیایی را سرو می کند. روم سرویس 24 ساعته در خدمت میهمانان خواهد بود. میهمانان می توانند از اسنک های خوش طعم کافه کنار استخر لذت ببرند. رستوران فلیورز آن تو،  صبحانه، نهار و شام را برای میهمانان به صورت سلف سرویس سرو می نماید.

مرکز تناسب اندام هتل مجهز به تمام دستگاه های مور نیاز برای تمرین می باشد، از این دستگاه ها می توان به تجهیزات قلبی، وزنه ها و دستگاه هایی برای تمرینات شخصی اشاره کرد. میهمانان می توانند در اتاق های سونا خشک و مرطوب، حمام وان و یا استخر روباز پشت بام  که چشم انداز زیبایی از بلوار جمیرا دارد لذت ببرند.

هتل تاورز 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل برای میهمانان فراهم شده است. روزنامه های محلی نیز روزانه به میهمانان داده می شود.

مرکز تجارت جهانی برای میهمانانی که به لباس های شیک و برند علاقه مند هستند مکان مناسبی است.

رستوران های هتل تاورز روتانا

رستوران تئاتر TEATRO

در طبقه سوم هتل قرار گرفته و با نمایش هایی که در این رستوران برگزار می شود باعث شگفتی میهمانان می شود. با فضایی چشمگیر و رنگبندی گرم پذیرای میهمانان می باشد. این رستوران غذا های ژاپنی، چینی، هندی و ایتالیایی را برای میهمانان سرو می کند.

کافه لانگ LONG'S

در زیر زمین هتل قرار گرفته و به صورت کافه های انگلیسی دیزاین شده می باشد. این کافه انواع نوشیدنی ها و اسنک ها را برای میهمانان سرو می نماید. حتی امکان تماشا فوتبال و برنامه های ورزشی نیز در این کافه وجود دارد.

رستوران فلیورز آن تو FLAVOURS ON TWO

این رستوران در طبقه دوم هتل واقع شده است که غذا های گیاهی و سالم را در فضایی شاد و به صورت  سلف سرویس برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند در این رستوران صبحانه، نهار و شام میل نمایند.

کافه رپس WRAPS

در لابی هتل واقع شده، و برای ملاقات های کاری و دیدار های معمول مناسب می باشد. این کافه طراحی اروپایی دارد و نوشیدنی های سرد و گرم را به همراه شیرینی های خانگی تازه و کیک سرو می کند.

کافه اکاریوس AQUARIUS

در پشت بام هتل و کنار استخر واقع شده می باشد. این کافه نوشیدنی های خنک و تنوع را همراه با  ساندویچ، اسنک و غذا های سبک برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند از نوشیدنی ها و غذا های این کافه لذت برده و در فضای استخر ریلکس کنند.

روم سرویس 24 ساعته 24 HOURS IN-ROOM DINING

رستوران می توانند غذا های باب میل خود را سفارش داده و در اتاق خود میل نمایند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد     فرودگاهی رایگان    اینترنت بی سیم رایگان    اتاق های خانوادگی     استخر روباز    پارکینگ رایگان    کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 07:00
map
نام اتاق

Guest Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Window Sea View Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved