هتل اینترکنتینانتال دبی مارینا

دبی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اینترکنتینانتال دبی مارینا (InterContinental Dubai Marina)، در قلب دبی مارینا واقع شده می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز، 9 رستوران و کافه اشاره کرد. هتل اینترکنتینانتال با چشم انداز زیبایی از ساحل پذیرای میهمانان خواهد بود. این هتل تا ساحل 10 دقیقه (پیاده) فاصله دارد.

اتاق های این هتل با ترکیب هنر معاصر با معماری متمایز می باشد، تمامی 328 اتاق این هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، میز کار و چای /قهوه ساز می باشد.

رستوران اکسنت (Accents) غذا هایی از سراسر جهان را برای میهمانان سرو می کند.  سر آشپز معروف جیسون آترتون (Jason Atherton) که اصالتا اهل حوالی مدیترانه می باشد غذا های مدیترانه ای را سرو می کند. بعد از ظهر هر روز میهمانان می توانند در کافه شیشا آرامش یابند .

این هتل دارای 6 سوئیت درمان می باشد. مرکز آبگرم انواع مختلفی ماساژ درمانی دارد. باشگاه و استخر روباز از دیگر امکانات هتل می باشند.

هتل اینترکنتینانتال دقیقا روبه رو دبی مارینا مال و در امتداد مارینا واقع شده می باشد. فاصله هتل تا مرکز خرید امارات 10 کیلومتر، تا پارک آبی اکواونتر (Aquaventure ) 20 دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

دبی مارینا یکی از بهترین مقاصد برای کسانی است که جویای آرامش می باشند.

 

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی / اینترنت بی سیم رایگان / اتاق های خانوادگی / استخر روباز / مرکز تناسب اندام / پارکینگ رایگان / کافه   

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved