هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

آنتالیا - کنیالتی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا (Ozkaymak Falez Hotel) ، اقامتگاهی 5 ستاره است که شامل یک استخر روباز، زمین های روباز تنیس و یک ساحل خصوصی می شود. گلف مینیاتوری، جکوزی و سرسره های آبی، از دیگر تسهیلات هتل اوزکایماک فالز به شمار می روند.

مهمانان هتل اوزکایماک فالز می توانند از تسهیلات متنوعی همچون سونا، برنامه ی غذا خوری آل اینکلوسیو و استخر کودکان بهره ببرند. طراحی اتاق ها، سرویس های خانوادگی، زمین بازی و سرویس پرستاری از کودک، هتل اوزکایماک فالز را به اقامتگاهی مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده اند.

اتاق های هتل اوزکایماک فالز مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، دمپایی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و سرویس بهداشتی خصوصی هستند و چشم اندازی از شهر ارائه می دهند.

رستوران های هتل اوزکایماک، لا پِرگولا (La Pergola Restaurant) و فالز، غذا های گوناگونی را در وعده های نهار و شام سرو می کنند. هر روز صبحانه های متنوعی در هتل ارائه می شوند. می توانید در کافه ی روباز هتل اوزکایماک که مشرف به ساحل است، مجموعه ای از نوشیدنی ها را امتحان کنید.

جاذبه های گردشگری آنتالیا مانند موزه ی آنتالیا، با پیاده روی از هتل اوزکایماک قابل دسترسی اند.

 

خدمات و تسهیلات هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

2 کافه، مرکز آبگرم، استخر روباز و استخر سرپوشیده، کلوب کودکان رایگان، حمل و نقل رایگان، 4 زمین تنیس روباز، سایه بان و تخت حمام آفتاب در ساحل، 6 اتاق جلسه، حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، گهواره ی رایگان، استخر کودکان، پرستاری از کودک ( شامل اضافه بها )، کافی شاپ، خدمات اتاق 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، حمل و نقل رایگان به ساحل، بدنسازی، حوله در ساحل، سایه بان و تخت حمام آفتاب در کنار استخر، بیلیارد، دارت، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، ایستگاه کامپیوتر، کانتر پذیرش 24 ساعته، سرویس های راهنما، تبدیل ارز، پرسنل چند زبانه، جلا ی کفش، کرایه ی دوچرخه، فتوکپی، فروشگاه، مساعدت در تهیه ی تور/بلیت، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، انبار بار، باغ، تراس، فضا ی نشیمن مجزا در اتاق ها، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، میز، تلفن، آب معدنی رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق داخل اتاق و اتاق های متصل.

 

مرکز آبگرم هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

مرکز آبگرم هتل اوزکایماک فالز به شما کمک می کند تعطیلاتی پر از آرامش را تجربه کنید. با دریافت ماساژ در این مرکز، خستگی را از جسم و ذهن خود دور نمایید.

 

غذا خوری در هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

رستوران لا پرگولا: این رستوران سلف سرویس، غذا های بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار و شام ارائه می دهد. مهمانان هتل اوزکایماک فالز می توانند غذا ی خود را در هوا ی آزاد میل نمایند ( با توجه به شرایط جوی ).

رستوران فالز: رستوران فالز برای صبحانه، نهار و شام غذا های بین المللی سرو می کند.

 

تعداد اتاق ها: 340

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDART ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

CITY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

FAMILY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved