هتل اوزو کلمبو

ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اوزو کلمبو، OZO Colombo، به اندازه 2 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره در 1.3 کیلومتری ایستگاه متروی بامبا لا پیتیا واقع شده است. هتل اوزو کلمبو مجهز به استخر روباز، رستوران سلف سرویس و بسیاری امکانات لوکس دیگر می باشد. اینترنت بیسیم رایگان نیز در این هتل وجود دارد.

هتل اوزو از واحد هایی شیک و مدرن تشکیل شده و کافه گالری در 1.6 کیلومتری این اقامتگاه قرار گرفته است. نزدیکترین فرودگاه به هتل اوزو، فرودگاه بین المللی باندرانیکی، در 33 کیلومتری هتل واقع شده و حمل و نقل فرودگاهی نیز ارائه می گردد.

تمامی اتاق های نورگیر هتل اوزو کلمبو شما را قادر می سازند تا منظره ی بی نظیر دریا را نظاره گر باشید و این مجموعه دارای تسهیلاتی از جمله تهویه هوای مطبوع، مینی بار و کفپوش فرش می باشد. سشوار و لوازم حمام در واحدهای جدید هتل وجود دارند.

در مرکز تناسب اندام هتل اوزو کلمبو به فعالیت و ورزش بپردازید و از تعطیلات خود لذت ببرید. در طول اقامت خود می توانید در سالن جلسه  هتل اوزو قرار ملاقات های خود را برگزار کنید. کانتر پذیرش 24 ساعته، کرایه ی اتومبیل و پارکینگ رایگان از دیگر امکاناتی است که هتل برای شما تدارک دیده است.

از مجموعه ی متنوع نوشیدنی ها و کوکتل ها که در کافه های هتل آماده شده اند لذت ببرید. انواع غذاهای محبوب کشور سریلانکا در رستوران هتل سرو می شوند. امکان سرو غذا در اتاق های هتل اوزو کلمبو وجود دارد.

 

سرگرمی در هتل اوزو کلمبو

برنامه ها و فعالیت های تفریحی هتل اوزو کلمبو اوقاتی خوش و لحظات فراموش نشدنی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می آورند. در ورزش های سرگرم کننده مرکز تناسب اندام هتل شرکت کنید یا در استخر پشت بام اوزو کلمبو روزی هیجان انگیز را پست سر بگذارید.

 

رستوران و غذاخوری در هتل اوزو کلمبو

 در هتل اوزو کلمبو می توانید طعم لذیذ غذا های بین المللی را در رستوران هتل تجربه کنید. سرآشپز های مجرب اوزو کلمبو قادر هستند بار ها با غذا های حیرت انگیز خود مهمانان را شگفت زده کنند.

رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ را برای شما آماده کرده است و همچنین در این رستوران مجموعه ی مختلفی از میانوعده ها و نوشیدنی ها سرو می شود. کافه ی پشت بام هتل می تواند مکانی ایده آل برای استراحت روزانه باشد. از دیگر امکانات هتل می توان خدمات اتاق که شامل سرویس غذا در واحد اقامتی شما می شود، اشاره کرد.

 

خدمات و تسهیلات هتل اوزو کلمبو

استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سرگرمی عصرانه، کافه ی شبانه، منوی رژیمی، صبحانه در اتاق، کافه، رستوران ( سفارشی و سلف سرویس )، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات نظافتی، اتوشویی ( شامل اضافه بها )، خشکشویی ( شامل اضافه بها )، لباسشویی ( شامل اضافه بها )، فکس/فتوکپی ( شامل اضافه بها )، تهویه هوای مطبوع، ممنوعیت استعمال دخانیات در مجموعه هتل، صندوق امانات، کرایه ی اتومبیل، امکانات برای افراد کم توان، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، روزنامه و خدمات اتاق.

 

محبوب ترین امکانات هتل

اینترنت بیسیم رایگان    استخر روباز    مرکز تناسب اندام    پارکینگ رایگان    رستوران    ممنوعیت استعمال دخانیات

تعداد اتاق ها: 158

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Ozo Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Sleep Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Dream Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Dream Ocean Room

تعداد

--

توضیحات

Rooms are stylish and fitted with carpeted flooring. Includes a flat-screen cable TV, tea/coffee making facilities, ample work space and a modern bathroom. Larger rooms enjoy sweeping sea views.

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های

 
© 2018 , All Right Reserved