هتل اشلی هایتس پاتونگ پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اشلی هایتس پاتونگ پوکت  The ASHLEE Heights Patong Hotel & Suites، 8 دقیقه با ساحل (پیاده) فاصله دارد. هتل اشلی همچنین با ساحل معروف پاتونگ مسافتی 45 دقیقه ای دارد. این هتل اتاق هایی مدرن با اینترنت رایگان، استخر روباز و دو سکو برای افتاب گرفتن همچنین کافی شاپ را در اختیار میهمانان می گذارد. این هتل سرویس رفت و آمد برای ساحل پاتونگ و مرکز خرید جانگ سیلون (Jungceylon) و خیابان بانگالا (Bangla) برای میهمانان خود ارائه می دهد.

اتاق های این هتل با رنگ کرم و تناژ روشن و لایت طراحی شده است، این اتاق ها امکاناتی از قبیل سیستم تهویه هوا، تلویزیون LCD، بالکن های شخصی، مینی بار و نشیمن را به میهمانان خود ارائه می دهند. حمام با آبگرم 24 ساعته و چشم انداز زیبا کوه بعضی از تاق ها از دیگر ویژگی های این هتل می باشد.

هتل اشلی هایتس با ساحل پاتونگ 5 دقیقه ( پیاده)، با ساحل کارون 5 دقیقه ( با ماشین)، با مرکز شهر پوکت 25 دقیقه و با فرودگاه بین المللی پوکت 45 دقیقه فاصه دارد.

این هتل دارای چشم اندازی از خلیج تایلند بوده و دو سکو برای آفتاب گرفتن دارد که میهمانان می توانند در این سکو ها به آفتاب گیری مشغول شوند، استخر روباز و کافی شاپ های موجود در این مکان جز اماکانات هتل می باشند.

از امکاناتی که این هتل ارائه می دهد می توان به دکتر در هتل، صبحانه، دوش آب گرم و سرد، روم سرویس، رستوران، تاکسی، اینترنت بی سیم رایگان، اینترنت در مکان های عمومی، سیستم تهویه هوا، اتاق و ارائه امکانات به میهمانان غیر منتظره، نگهبانهای شب، خدمات فکس و پرینت، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و اماکن عمومی اشاره نمود.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان    سرویس ؤفت و آمد فرودگاهی  اتاق های خانوادگی     مرکز تناسب اندام      رستوران     پارکینگ رایگان     کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved