هتل آکا آنتدون آنتالیا

آنتالیا - کمر
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آکا آنتدون آنتالیا (Akka Antedon Hotel) ، به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره که در کنار دریا قرار گرفته، با استفاده از یک سواری کوتاه به جنوب آنتالیا، قابل دسترسی است. یک استخر روباز به شکل تالاب، یک زمین تنیس و یک مرکز آبگرم و ورزشی شیک، چندی از تسهیلات هتل لوکس آکا آنتدون هستند.

اتاق های هتل آکا آنتدون شامل تلویزیون، مینی بار و بالکنی مشرف به استخر یا باغ سرسبز می شوند.

مجموعه ی هتل آکا آنتدون فضایی بزرگ و خوش منظره را در منطقه ی بلدیبی اشغال کرده است. خدمات ماساژ، سونا و حمام ترکی از تسهیلات ارائه شده توسط مرکز آبگرم هتل به شمار می روند. یک استخر کودکان مجهز به سرسره و یک زمین بازی، برای مهمانان کوچک هتل آکا آنتدون در نظر گرفته شده اند. همچنین پرسنل حرفه ای مینی کلوب هتل در طول روز انواع فعالیت ها را برای کودکان برنامه ریزی می کنند.

از سلف سرویس صبحانه ی رستوران دیوان گرفته تا غذا های ایتالیایی رستوران سفارشی آلیو، هتل آکا آنتدون گزینه های غذا خوری زیادی را برای مهمانان گرامی خود تدارک دیده است. هر روز عصر انواع نمایش ها و اجرا های زنده در هتل آکا آنتدون برگزار می شوند و مهمانان می توانند در کافه های هتل از صرف نوشیدنی لذت ببرند.

فرودگاه آنتالیا در 41 کیلومتری و شهر آنتالیا در 20 کیلومتری هتل آکا آنتدون قرار گرفته اند.

 

سرگرمی در هتل آکا آنتدون آنتالیا

تیم سرگرمی هتل آکا آنتدون برای شیرین تر کردن تعطیلات شما برنامه ها و امکانات متنوعی را تدارک دیده است. فعالیت های صبح ( سرگرمی و ورزش )، نمایش ها، برنامه های بعد از نمایش، مهمانی اسکله، مهمانی باغ، سینما، کافه ی شبانه، مینی کلوب، جونیور کلوب، موسیقی زنده و دیگر مهمانی ها، از جمله ی برنامه هایی هستند که هتل آکا آنتدون برای شما آماده کرده است. می توانید در ساحل و استخر های هتل آب تنی کنید و حمام آفتاب بگیرید. استخر های هتل آکا آنتدون عبارتند از: استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان ( روباز و سرپوشیده که استخر روباز گرمایشی است و 2 سرسره دارد ) و استخر سرسره. فرزندان شما می توانند از رستوران کودکان، سرزمین بازی ( شامل اضافه بها )، تسهیلات کودکان و نمایش های کودکان لذت ببرند.

تسهیلات دیگر ارائه شده توسط هتل آکا آنتدون از این قرارند: بوتیک، جواهر فروشی، فروشگاه سوغاتی، فروشگاه محصولات چرم، ورزش های آبی، سرویس عکاسی، خدمات پزشکی و کرایه ی اتومبیل.

 

مینی کلوب هتل آکا آنتدون آنتالیا

هدف مینی کلوب هتل آکا آنتدون، شکوفا کردن استعداد کودکان در محیطی متفاوت، خلاقانه، امن و صمیمانه، و کمک به رشد فردی و افزایش علاقه ی آن ها به یادگیری است. فرزندان شما با کودکانی از فرهنگ های متفاوت ارتباط برقرار خواهند کرد و تعطیلاتی فراموش نشدنی را پشت سر خواهند گذاشت. برنامه های مینی کلوب هتل آکا آنتدون، تحت نظارت تیمی حرفه ای در فضا های روباز و سرپوشیده برگزار می شوند. زمانیکه که فرزندان شما در حال بازی هستند، دوربین های امنیتی مینی کلوب به شما این امکان را می دهند که از اتاق خود بر آن ها نظارت داشته باشید. مینی کلوب هتل آکا آنتدون مخصوص کودکان بالا ی 4 سال است و کودکان کمتر از 4 سال می توانند با حضور والدین در فعالیت های مینی کلوب شرکت کنند. روز های مضمون دار، مسابقات، مهمانی های مختلف، مینی دیسکو، بازی های آبی و زمینی، کارناوال کودکان ( یک بار در هفته )، فعالیت های ورزشی و ساخت کاردستی، از جمله ی برنامه های مینی کلوب هتل آکا آنتدون هستند. هر دو هفته یک بار مهمانان کوچک هتل آکا آنتدون می توانند در اجرا های نمایشی روی صحنه مشارکت داشته باشند. رقص ها و لباس های مبدل ویژه بخش اصلی این اجرا ها را تشکیل می دهند.

مهمانان 12 الی 16 ساله ی هتل آکا آنتدون می توانند از برنامه های جونیور کلوب لذت ببرند. والیبال آبی، شطرنج، دارت، شافل بورد، فوتبال، بسکتبال، واترپولو و کارائوکه، از جمله ی این برنامه ها هستند. نوجوانان می توانند هر چهارشنبه نیم ساعت به صورت رایگان از تور قایق موزی استفاده کنند.

 

مرکز آبگرم هتل آکا آنتدون آنتالیا

مرکز آبگرم هتل آکا آنتدون 6 اتاق خدمات دارد. تسهیلات ماساژ هم در مرکز آبگرم و هم در ساحل هتل ارائه می شوند. بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سونا ی بخار و حمام ترکی بخش های این مرکز را تشکیل داده اند. می توانید خدمات دیگری نظیر اسکراب بدن، آروماتراپی و هیدروتراپی را نیز در مرکز آبگرم هتل آکا آنتدون امتحان کنید. سلمانی و خدمات مرکز شامل اضافه بها می شوند.

 

غذا خوری در هتل آکا آنتدون آنتالیا

رستوران ها: دیوان ( اصلی، نهار و شام منویی، صبحانه، برانچ و میانوعده ی نیمه شب سلف سرویس )، سَفران ( سفارشی، ترکی )، گولِت ( سفارشی، دریایی )، آلیو ( سفارشی، ایتالیایی )، پاشا ( سفارشی، فرانسوی )، اسنک ( سلف سرویس، میانوعده )، قنادی و بستنی فروشی و رستوران کودکان.

کافه ها: الیت، استخر، ساحل، کافه تورک، رِد لانژ، ویتامین، شبانه و بِورِج فریج.

توجه: در ساعاتی مشخص از روز در بخش های مختلف هتل آکا آنتدون قهوه، بستنی، وافل، میوه های فصلی، کرپ، کومپیر، بورک، پیتزا و اسنک های ساحلی ارائه می شوند.

 

تعداد اتاق ها: 500

محبوب ترین امکانات هتل:

حمل و نقل فرودگاهی / ساحل / اینترنت بی سیم رایگان / اتاق های خانوادگی / رستوران / پارکینگ رایگان

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 11:30
map
نام اتاق

STANDARD ROOM LAND VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDARD ROOM SEA VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DUBLEX LAND VIEW ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved