هتل آوانی پاتایا

پاتایا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آوانی پاتایا (Avani Pattaya Resort & Spa): این هتل در فاصله 3 دقیقه ای از ساحل و در مرکز شهر پاتایا واقع شده است. هتل آوانی دارای یک استخر روباز به مساحت 650 متر مربع و سالن آبگرم می باشد. اتاق های بزرگ هتل دارای بالکن اختصاصی و منظره بی نظیر دریا، استخر یا باغ می باشد.

اتاق های هتل دارای کفپوش چوبی، لوازم خواب فوق لوکس، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با وان می باشد.

هتل در فاصله 150 متری از مرکز تفریحی رویال گاردن پلازا (Royal Garden Plaza) و 800 متری از مرکز فستیوال ساحلی پاتایا (Central Festival Pattaya Beach) که دارای فروشگاه ها و رستوران های مختلف می باشد واقع شده است. ایستگاه مترو پاتایا با هتل 3 کیلومتر فاصله دارد.

مهمانان می توانند از فعالیت های مختلف تفریحی از جمله سالن آبگرم، بازی تنیس و ورزش در مرکز تناسب اندام هتل لذت ببرند. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تجاری و میز رزرو تور هتل اشاره کرد.

گزینه های غذاخوری هتل شامل رستوران بنیهانا (Benihana)، خانه استیک ژاپنی و کافه گاردن (Garden) که انواع غذاهای بین المللی و بشقاب های تایلندی سرو می کنند می باشد. کافه الفنت (Elephant) انواع اسنک و نوشیدنی برای مهمانان سرو می کند. همچنین کافه مانائو (Manao) انواع بشقاب های گریل شده، اسنک های سبک و نوشیدنی را در کنار استخر سرو می کند.

امکانات محبوب هتل:

اینترنت رایگان ، سالن تناسب اندام ، سالن آبگرم ، پارکینگ رایگان ، رستوران ها 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved