هتل آرورا کوش آداسی

کوش آداسی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آرورا کوش آداسی (Arora Hotel)، به اندازه ی 6 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره که در کنار دریا ی اژه قرار گرفته است، شامل یک ساحل خصوصی کوچک و اتاق هایی مجهز به تهویه هوا ی مطبوع و بالکن خصوصی، می شود. 2 استخر و یک مرکز آبگرم به همراه حمام ترکی، از جمله ی تسهیلات هتل آرورا به شمار می روند.

اتاق های هتل آرورا به استخر یا دریا مشرف هستند و دارا ی تلویزیون و مینی بار می باشند. اتاق ها پنجره هایی بزرگ دارند و با رنگ های گرم تزئین شده اند.

رستوران سلف سرویس آرورا (Arora) مجموعه ی متنوعی از غذا های محلی و بین المللی را سرو می کند. مهمانان می توانند غذا ی خود را در کنار استخر روباز هتل آرورا، یا در فضا ی سرپوشیده میل نمایند. همچنین یک کافه در هتل قرار دارد و خدمات اتاق به صورت 24 ساعته ارائه می شود.

در استخر سرپوشیده ی مرکز آبگرم هتل آرورا، فضا هایی برای نشستن و صرف نوشیدنی تدارک دیده شده اند. به سونا بروید یا برای دریافت ماساژ رزرو انجام دهید. یک بدنسازی و یک سالن بازی مجهز به تنیس روی میز نیز در هتل آرورا قرار دارند.

مرکز شهر کوش آداسی در 5 کیلومتری، شهر باستانی افسوس (Ephesus) در 18 کیلومتری و فرودگاه عدنان مندرس در 55 کیلومتری هتل آرورا واقع شده اند.

 

تعداد اتاق ها: 138

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / استخر روباز / مرکز آبگرم و سلامتی / بدنسازی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

125

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوش آداسی

 
© 2018 , All Right Reserved