هتل آتلانتیس دبی

دبی - جمیرا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis The Palm) در جزیره ی پالم جمیرا واقع شده است و با پای پیاده تنها دو دقیقه تا ساحل فاصله دارد. همچنین می توانید از ساحل شنی خصوصی بهره مند شوید. هتل 5 ستاره ی آتلانتیس د پالم دارای چشم انداز خیره کننده ای از خلیج فارس می باشد. این هتل ارائه کننده ی آکواریوم زیر آب، فرصت شنا با دولفین ها ، یک دسترسی رایگان به پارک آبی آکوآونچر (Aquaventure) و اتاق آکواریوم گمشده (Lost Chambers Aquarium) و اینترنت رایگان در سراسر ملک، می باشد.

تمامی اتاق ها در هتل آتلانتیس د پالم دبی به سبک عربی و اقیانوسی دکور شده اند و مجهز به یک بالکن با چشم اندازی زیبا می باشند. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن، چای/قهوه ساز و یک مینی بار می باشند. برخی از اتاق ها دارای یک تراس بزرگ با دیدی پانورامیک از پالم و یا حمام آبگرم بسیار بزرگ در وسط سرویس حمام، می باشند.

غذاخوری ها شامل رستوران یوآن ارائه کننده ی غذاهای سنتی چینی سیچوان را در محیطی مدرن ، رستوران نُبو ارائه کننده ی غذاهای ژاپنی و عربی، آشپزخانه و کافه ی برد استریت ارائه کننده ی منوی مخصوص انگلیسی و انواع نوشیدنی توسط گُردُن راماسی، می شوند. مهمانان می توانند از چشم انداز فوق العاده ی پالم و خط افق دبی در حین صرف غذاهای معتبر لبنانی و نوشیدنی های خوشمزه و قلیان در کافه و تراس لوانتین لذت ببرند.

مهمانان هتل آتلانتیس د پالم دبی از دسترسی رایگان به آکوآونچر بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ، برج نپتون و برج پوسایدن دارای سرسره های آبی مهیج بهره مند هستند. یک زمین بازی آبی برای مهمانان جوان تر در دسترس می باشد. کلوب کودکان بهترین برنامه ها و سرگرمی های روزانه را برای فرزندان شما فراهم می کند. باشگاه راش فراهم آورنده ی بازی و شادی و آخرین بازی های ویدئویی برای نوجوانان می باشد. مهمانان می توانند از خدمات مربوط به صورت و بدن در آبگرم ShuiQi لذت ببرند. باشگاه بدن سازی فراهم آورنده ی مربیان شخصی تناسب اندام می باشد.

هتل آتلانتیس د پالم دبی ارائه دهنده ی طیف گسترده ای از بهترین بوتیک ها و فروشگاه های گران قیمت می باشد و تمامی نیاز های تعطیلات شما را فراهم می آورد. مهمانان این فرصت را دارند تا یک هلیکوپتر برای گشت 15 دقیقه ای در اطراف دبی و یا سرویس حمل و نقل به فرودگاه را رزرو کنند. مرکز خرید امارات با اتومبیل 20 دقیقه از هتل آتلانتیس د پالم دبی فاصله دارد.

 

مرکز آبگرم و تناسب اندام ShuiQi در هتل آتلانتیس د پالم دبی

در کلاس های یوگا واقع در اتاق آکواریوم گمشده هاتا جوانی خود را بازیابید. این کلاس برای سطوح گوناگون برگزار می شود و هدف بهبود قدرت، انعطاف پذیری و تعادل را دنبال می کند.

با اقامت در آتلانتیس می توانید از امکانات یک ساعته ماساژ برای دو نفر بهره مند شوید. همچنین می توانید به طور نامحدود از امکانات مرکز آبگرم و تناسب اندام ShuiQi استفاده کنید.

سالن ShuiQi: آرایشگران مو در سالن ShuiQi بسیار پرشور و خلاق می باشند و ارائه دهنده ی خدمات شخصی می باشند.

مدی اسپا: ShuiQi اولین مرکز آبگرم در دبی می باشد که ارائه دهنده ی درمان های پزشکی مخصوص در یک محیط لوکس است.

 

تفریحات مخصوص کودکان در هتل آتلانتیس د پالم دبی

کلوب راش: محلی مناسب برای نوجوانان 13 تا 18 سال

کلوب کودکان: فراهم آورنده ی سرگرمی برای کودکان 3 تا 12 سال می باشد. بچه ها برای چندین ساعت سرگرم خواهند ماند. این کلوب شامل زمین بازی، آخرین بازی های ویدیویی، کشف نادانسته ها و تئاتر زیر آب می باشد.

خدمات نگهداری از کودک: هتل آتلانتیس ارائه دهنده ی کمک های اولیه و خدمات نگهداری از کودکان می باشد.

رویداد های مخصوص: می توانید از هر یک از پکیج های تولد و یا هر مهمانی دیگر برای فرزندان خود استفاده کنید.

 

رستوران و کافه در هتل آتلانتیس د پالم دبی

برد استریت (Bread Street): کافه مشهور گوردون رامسی (Gordon Ramsay) به آتلانتیس پالم می آید. از منوی انگلیسی لذیذ و نوشیدنی های فوق العاده لذت ببرید.

صبحانه در آتلانتیس پالم: همه ی جمعه ها و شنبه ها صبحانه با 6 نوع مختلف سرو می شود.

رستوران نُبو (Nobu): رستوران ژاپنی افسانه ای در هتل آتلانتیس که ارائه کننده ی غذا های بی نظیر در محیطی جذاب می باشد.

اوشیانو (Ossiano): تجربه ای زیبا از رستوران دریایی (برنده جایزه) با چشم اندازی خیره کننده ازAmbassador Lagoon برایتان به ارمغان می آورد.

آیامنا (Ayamna): به خاطر آورنده ی فرهنگ لبنانی، غذاهای دلچسب و فضایی پر صدا می باشد.

سیفایر استیک هواس (Seafire Steakhouse): ارائه دهنده ی بهترین گوشت و بهترین پخت از استیک می باشد.

روندا لوکاتلی (Ronda Locatelli): آشپز مشهور جورجیو لوکاتلی یک رستوران ایتالیایی در دبی با فضایی خانوادگی و دوستانه و منویی از غذاهای کلاسیک ایتالیا به وجود آورده است.

یوآن (YUAN): ارائه دهنده ی غذاهای چینی به سبک دبی می باشد که ترکیبی از غذاهای چینی کلاسیک و معاصر می باشد.

ساحل نسیمی (Nasimi Beach): به کلوب ساحلی و رستوران برتر دبی خوش آمدید. در ساحل نسیمی می توانید استراحت کنید، جشن بگیرید و یا غذا بخورید.

سافرون (Saffron): این رستوران ارائه دهنده ی بهترین غذاهای جنوب شرق آسیا می باشد.

کلیدواسکوپ (Kaleidoscope): از بوفه ی صبحانه، ناهار و شام که ارائه کننده ی طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی و محلی می باشد، لذت ببرید.

تی بی جی (TBJ): ارائه دهنده ی بهترین برگر ها در دبی که به خاطر طعم عالی معروف هستند.

آسیا ریپابلیک (Asia Republic): با الهام از فرهنگ غنی شرق دور ارائه دهنده ی غذاهای ترکیبی در محیطی دوستانه می باشد.

پلاتو (Plato's): ارائه دهنده ی ترکیبی فوق العاده از مزه های عربی و محیطی مدرن می باشد. از بهترین و تازه ترین آبمیوه ها ، شیرینی ها ، چای و قهوه میل بفرمایید.

کافه ی ایلی (Illy Caffè): مکانی منحصر به فرد می باشد که برند ایلی و سبک زندگی ایتالیایی باهم یکی می شوند. ارائه دهنده ی قهوه، چای، شیرینی و بیسکوییت با چشم انداز تالاب امبسدر (Ambassador Lagoon) می باشد.

بارازورا (Barazura): کافه ی بسیار شیک ارائه دهنده ی انواع کوکتل و واقع در قلب آتلانتیس می باشد.

ادج (The Edge): واقع در کنار استخر سلطنتی است و جایی که می توانید استراحت کنید، غذا میل کنید و از محیط فوق العاده لذت ببرید.

شُر (the shore): رستوران ساحلی ارائه کننده ی وعده های خوشمزه و غذاهای Tex-Mex ، واقع در مجاورت ساحل رویال و استخر رویال می باشد.

رستوران واتر پارک (Waterpark Restaurants): پارک آبی آکوآونچر دارای بیش از 15 رستوران و کیوسک ارائه کننده ی انواع غذا، تنقلات و نوشیدنی می باشد.

غذاخوری روباز: شما می توانید بهترین غذاخوری روباز را در هتل آتلانتیس دبی، در کنار ساحل، استخر و یا در تراس و باغ بیابید.

تعداد اتاق های هتل: 1539

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Ocean king

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Palm King

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Palm Queen

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

2 BR Family Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved